(Android) Manga Quiz - Testez vous ! hakkerointipeli (rajattomasti tokeneita)
Mar 16, 2022 0:17:51 GMT -5
Post by ewextevalteens on Mar 16, 2022 0:17:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Manga Quiz - Testez vous ! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Manga Quiz - Testez vous ! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (rajattomasti tokeneita) ▞▞▞
▞▞▞ Manga Quiz - Testez vous ! 2022 version ▞▞▞
Viileä!
Hyvä mutta liian lyhyt
Pidän sovelluksesta, joka on hauska, mutta voitko lisätä bungou-kulkukoiran?On erittäin hyvä testata tietosi, suosittelen, että laitat Tsugumomon
Anteeksi, kun ajattelin antaa viisi tähteä
Haluaisin, että lisäät tulevaisuuden meijerituotteet tietokilpailuun
Manga Quiz - Testez vous ! Đố vui idmw
Toivottavasti lisäät Akame ga killin.
Yksi vastauksista on väärä yksiosainen Kuka on 3. miehistöön liittynyt: Vastaus on sanji koska ensin zoro liittyi sitten he TEET nami sitten usoop liittyy sitten kun he pelastavat ravintolaa melkein lopussa nami vie sinne laivan ja pakeni kotikaupunkiinsa ja sitten luffy ja toinen menivät kotikaupunkiinsa, sitten he pelastivat hänen kotikaupunkinsa ja sitten hän liittyi miehistöön
Hieno peli, pieni bugi tokyo ghoulissa, kysymys 10 on ranskaksi englannin sijaan.
Voitko lisätä Black Butlerin, Cells at Workin ja Oran High Schoolin?
Tiedät paljon ja luulin tietäväni enemmän yhdestä kappaleesta tbh
Todella mielenkiintoista, se auttaa meitä kehittämään mangakulttuuriamme.
Tämä peli on todella hyvä ja helppokäyttöinen. Haluaisin nähdä Horimiya-tietokilpailun!
Tämä sovellus on aliarvostettu, saatat ajatella, että se ei ole hyvä ulkonäön vuoksi, mutta se on todella hyvä. Se on helppokäyttöinen, hauska, interaktiivinen ja siisti. Harmi, että sillä on vielä vähän sarjoja, mutta jokainen kysymys oli syvällinen ja kunnolla valmisteltu. Suosittelen Kaguya-samaa: Rakkaus on sotaa, rakastan vain sitä sarjaa
Tämä sovellus on erittäin hyvä ja suosittelen soolotasoitusta, se on hämmästyttävä sarja
Uusi manga 'Deltora Quest', se on myös hyvä idea, jos joku viimeistelee mangan painikkeen vihreäksi tai muuksi väriksi, jos se vastasi kaikkeen tuossa mangassa sen sijaan että olisi kaikki valkoinen
Tosi hyvää ja hauskaa......
Hieno sovellus!!! Haluaisin nähdä Yu Gi Oh -mangan, jos mahdollista
Peli on kiva joo, mielestäni sinun pitäisi lisätä webtooneja kuten noblesse, unordinary ja AOG
Kiva
Hyvä sovellus
Se on hyvä. Ei vain paljon monimuotoisuutta, esimerkiksi manhwan ja webtoonien lisääminen olisi mukavaa (Solo leveling, Apotheosis, Unordinary, Martial Peak...). Muuten se on loistava ja hauska tapa testata tietosi.
Kaiken kaikkiaan se on hyvä tietokilpailu, mutta haluaisin nähdä moottorisahan miehen sekä DBS:n ja DBZ:n
Hyvä, mutta mielestäni heidän pitäisi lisätä yksintasoitus
Manga Quiz - Testez vous ! ટ્રિવિઆ tvgj
Siistiä
Pidän pelistä ja haluaisin pyytää lisäämään muutaman uuden valinnan: Alice In Borderland ja Noragami.
Niin hyvä plus voitko lisätä yuri jäälle ja antaa ?
Pidän todella sovelluksesta! Huuto väärän vastauksen saamisesta pelotti minua aluksi 😂 No, ehdotukseni on High-Rise Invasion, joka tunnetaan myös nimellä Tenkuu Shinpan.
JWA Field Guide for Jurassic World Alive 娛樂 crib
Manga Quiz - Testez vous ! Viktoriinimängud vmy
Manga Quiz - Testez vous ! معلوماتی dgw
Haluan rakkaani franxxx:ssa
Hienoa, mutta missä on kielivaihtoehto?? Jos teet sen englanniksi, se hallitsee maailmaa
Hei, sinun pitäisi lisätä platinapää. Mutta erittäin hyvä peli
Fantastinen peli. Haluaisin nähdä platinapään lisättynä
Hieno peli❤
Rakasta tätä sovellusta! Minulla ei ole ongelmia sen kanssa. Se on todella hauskaa, varsinkin Versus! Haluaisin nähdä Charlotte-tietokilpailun
Rakasta tätä sovellusta!!!! Rakastin, jos voit lisätä koodi geass ja Saiki kusuo no psi nan
Voitko lisätä The Fate -sarjan, kiitos
Lisää rakkaus on sotaa
Pidin pelistä , kysymystä on vaikea muistaa mutta pidän siitä , ( suosittelen : Hanako kun )
Minä todella pidän tästä! Ja minun Manga-ehdotukseni on: "WC Bound Hanako-kun"
Vinlandin saaga
Melko hauskoja vaihtoehdot voisivat olla parempia, sinun pitäisi ehdottomasti lisätä, on Kentaro Muiras 100% berserk
Itse asiassa rakastan tätä peliä, koska olen mangan lukija ja olen edellä monessa eri animessa. Minulla on 3 pyyntöä, 1 soul eater, 2 code geass ja 3 gintama
No se oli enimmäkseen mielenkiintoista, vaikka joidenkin kysymysten vaikeusaste on melko satunnainen, mutta olin pettynyt (vaikkakaan en yllättynyt) nähdessäni siellä vain valtavirran taistelumangoja.
Ehdottomasti hauska peli, mutta useimmissa napsauttamissani mangaissa se näyttää virheen. Sen lisäksi rakastan peliä!
Manga Quiz - Testez vous ! ტრივია sjpu
Super sovellus! Les kysymyksiä sont super ! Je vote pour Jujutsu Kaisen !